تحقیق در مورد آرم لوگو و تبلیغات 80 ص

تحقیق در مورد آرم لوگو و تبلیغات 80 ص
80, آرم, آرم لوگو و تبلیغات 80 ص, تبلیغات, تحقیق, تحقیق در مورد آرم لوگو و تبلیغات 80 ص, دانلود تحقیق در مورد آرم لوگو و تبلیغات 80 ص, ص, لوگو, مورد, و

رفتن به سایت اصلی

تحقیق در مورد آرم لوگو و تبلیغات 80 ص
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..docx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 80 صفحه
 قسمتی از متن word (..docx) :  
1‏آرم لوگو و تبلیغات‏مقدمه‏امروزه يكي از وظايف گرافيست طراحي آرم يا نشانه ست. ‏هر سازمان يا شركتي در زمان تآسيس در صدد برمياد كه براي خودش يك آرم طراحي كنه تا به اين وسيله بتونه هويت و شخصيت اجتماعي خودشو به ديگران معرفي كنه. ‏چون اصولا آرم مشخصه اصلي هر سازمانيه و حكم امضا و مهر اون رو داره. ‏مردم هم وقتي از يك محصول شناخت پيدا ميكنند و يا با خدماتي آشنا ميشن، به محض اينكه نشانه آن سازمان را مي بينند اطمينان خودشونو نسبت به اون كالا بدست ميارند. ‏براي همين، آرم، يه فرم و يا يه تصوير گذرا نيست بلكه ممكنه كه ساليان زيادي در خدمت يك سازمان قرار بگيره. ‏بنابراين وقتي ميخوايم يك آرم رو طراحي كنيم بايد تمام جنبه هاي اونو بررسي كنيم. ‏عموما” لوگو ها مخفف اسم یا هدف اون سازمان یا شرکته ‏چون يك پوستر يا بروشور يا يك صفحه روزنامه يك زمان كوتاهي رو به خودش اختصاص ميده و بعد يك تصوير ديكه جاي اونو ميگيره ولي آرم يك زمان مشخص و معين نداره. ‏مشخصه هاي يك آرم: ‏سادگي، زيبايي، انسجام، وحدت شكل، قابليت كارآيي در اشكال مختلف(يعني بشه به