تحقیق در مورد تبليغات اينترنتي در ايران تنگناها و راهكارها 28 ص1

تحقیق در مورد تبليغات اينترنتي در ايران تنگناها و راهكارها 28 ص1
28, ايران, اينترنتي, تبليغات, تبليغات اينترنتي در ايران تنگناها و راهكارها 28 ص1, تحقیق, تحقیق در مورد تبليغات اينترنتي در ايران تنگناها و راهكارها 28 ص1, تنگناها, دانلود تحقیق در مورد تبليغات اينترنتي, در, راهكارها, ص1, مور, و

رفتن به سایت اصلی

تحقیق در مورد تبليغات اينترنتي در ايران تنگناها و راهكارها 28 ص1
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 28 صفحه
 قسمتی از متن word (..doc) :  
‏تبليغات اينترنتي در ايران: تنگناها و راهكارها‏چكيده‏اينترنت همراه با رشد روزافزون خود، كاربردهاي فراواني در صنايع مختلف يافته است. امروزه اينترنت بعنوان رسانه‌اي قدرتمند در اختيار صنعت تبليغات قرار گرفته است. بدليل ويژگي‌ها و مزيتهاي فراواني كه اينترنت در مقايسه با رسانه‌هاي سنتي دارد، تبليغات اينترنتي شاهد رشد فراواني در طي ساليان اخير بوده است. ولي اين روند در ايران از رشد قابل ملاحظه‌اي برخوردار نبوده است. اين مقاله به بررسي تبليغات اينترنتي در ايران مي‌پردازد. تنگناها و چالشهاي تبليغات اينترنتي در ايران مورد بررسي قرار گرفته و در ادامه با توجه به بازيگران اين صنعت راهكارهايي جهت بهبود وضعيت موجود ارائه شده است.‏منبع : ‏اين مقاله بخشي از مقاله «تبليغات اينترنتي در ايران: تنگناها و راهكارها» ارائه شده در سومين كنفرانس بين‌المللي مديريت ‏–‏ 29 آذر لغايت 1 دي‌ماه 1384است. به منظور جلوگيري از تكرار و هدايت سريعتر خوانندگان به سمت مطلب موردنظر، بخش مربوط به مباني تبليغات اينترنتي در اين مقاله، توسط سايت راهكار مديريت حذف شده است.