تحقیق در مورد را ه هاي بدست آوردن آرامش

تحقیق در مورد را ه هاي بدست آوردن آرامش
آرامش, آوردن, بدست, تحقیق, تحقیق در مورد را ه هاي بدست آوردن آرامش, دانلود تحقیق در مورد را ه هاي بدست آوردن آرامش, را, را ه هاي بدست آوردن آرامش, مورد, ه, هاي

رفتن به سایت اصلی

تحقیق در مورد را ه هاي بدست آوردن آرامش
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 2 صفحه
 قسمتی از متن word (..doc) :  
‏را ه هاي بدست آوردن آرامش1- ‏جلوي گريه خود را نگيريد و گهگاهي گريه كنيد.2- ‏دست كم روزي 15 دقيقه را در سكوت بگذرانيد و به نيازهاي واقعي خود و نيز ‏چيزهايي كه داريد فكر كنيد. سكوت عصاره‌ي آرامش است، با زور نمي‌توان آن را ايجاد ‏كرد، بايد زماني كه فرا رسيد آن را بپذيريد. دست كم روزي يك ساعت، تنها به اتاقي ‏برويد و در را به روي خود ببنديد.3- ‏افراد آرام به خود مي‌گويند كه براي تغيير گذشته كاري نمي‌توان كرد، آنگاه از ‏فكر ادامه زندگي لذت مي‌برند.4- ‏وقتي احساس مي‌كنيد كه سرتان پر از فكرهاي جور و واجور است و جاي خالي در آن ‏نيست، با قدم زدن، آن‌ها را پاك كنيد.5- ‏اگر نتوانيد كسي را ببخشيد، افكار خشمگين‌تان شما را براي هميشه با اين افراد ‏مرتبط خواهد كرد. شاد كردن ديگران، باعث آرامش مي‌شود.6- ‏آرامش را از كودكان بياموزيد، ببينيد كه چگونه در همان لحظه‌اي كه هستند، ‏زندگي مي‌كنند و لذت مي‌برند.7- ‏از همان كه هستيد راضي باشيد، در اين صورت احساس آرامش بيشتري مي‌كنيد.8- ‏هر چه اكسيژن بيش‌تري به شما برسد، آرام‌تر خواهيد شد، خوب است در محل كار و ‏زندگي خود گياهي نگه داريد.9- ‏مهم نيست كه با شما مودبانه برخورد كنند يا نه، برخورد مودبانه‌ي شما، باعث ‏ايجاد آرامي و احساس خوبي در شما خواهد شد.10- ‏سرعت حركت شما با احساستان رابطه‌اي مستقيم دارد، آرام راه برويد و حركات ‏بدن خود را آرام‌تر كنيد، طولي نمي‌كشد كه آرام خواهيد شد. گاهي مي‌توانيد براي ‏رسيدن به آرامش، دراز بكشيد، عضلات خود را شل كنيد و به هيچ چيز فكر نكنيد.11- ‏با حركات آرام و صحبت كردن شمرده، احساس آرامش را به جمع منتقل كنيد. آيا تا ‏به حال فرد آرامي را ديديد كه با صداي بلند صحبت كند؟12- ‏با شوخ طبعي به آرامش خود كمك كنيد.13- ‏راحتي، يكي از عناصر مهم آرامش است، مثل دماي مناسب، صندلي راحت و لباس و ‏كفش راحت هر چند وقت يك بار ساعتتان را باز كنيد و خود را از فشار زمان نجات ‏دهيد.در آوردن كفش‌ها به كاهش فشار عصبي كمك مي‌كند.‏فشردن يك توپ كوچك، تنش‌هاي ‏عصبي‌اي را كه در انگشتان و دست‌هاي شما متمركز شده‌اند، خالي مي‌كند. لباس‌هاي ‏گشاد و راحت، باعث ايجاد راحتي و احساس آرامش مي‌شود.14- ‏لحظه‌هاي زيباي زندگيتان را بنويسيد و از آن‌ها عكس و فيلم بگيريد، سپس ‏بيش‌تر وقت‌ها آن‌ها را به ياد آوريد و درباره‌شان فكر كنيد و لذت ببريد.15- ‏هواي دريا، آب شور و صداي امواج، همگي باعث آرامش مي‌شوند، مسافرت به سواحل ‏دريا را فراموش نكنيد. (پيشنهاد ما به شما سواحل استان گلستان است) تماشاي ماهي‌ها ‏مثل خيره شدن به دريا، در شما ايجاد آرامش مي‌كند، زيرا ماهي‌ها آرام شنا مي‌كنند و ‏آرام تنفس مي‌كنند.