تحقیق در مورد سوخت پاش الكترونيكي 30 ص

تحقیق در مورد سوخت پاش الكترونيكي 30 ص
30, الكترونيكي, پاش, تحقیق, تحقیق در مورد سوخت پاش الكترونيكي 30 ص, دانلود تحقیق در مورد سوخت پاش الكترونيكي 30 ص, سوخت, سوخت پاش الكترونيكي 30 ص, ص, مورد

رفتن به سایت اصلی

تحقیق در مورد سوخت پاش الكترونيكي 30 ص
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 24 صفحه
 قسمتی از متن word (..doc) :  
2‏ ‏تاريخچه سوخت پاش الكترونيكي ‏در اواخر 1950 شركت كرايسلر تعدادي خودروي انژكتوري با سيستم الكترونيكي توليدكرد و اين طرح را ‏«‏ بنديكس الكتروژكتور ‏»‏ ناميد . ‏طرح كرايسلرگسترش زيادي نيافت تا ايتكه اختراعات تازهاي در صنعت الكترونيك رخداد و ترانزيستورها و ديودها ، تحولي د‏ر مدارهاي الكترونيك ايجاد كردند‏. ‏در 1968 شركت فولكس واگن نمونه جالبي از اين سيستم را كه توسط شركت بوش ساخته شده بود روي موتورهاي خودنصب كرد . ‏از دهه 70 ميلادي به اين سو ، كارخانه هاي خودرو سازي شروع كردند به جايگزيني سيستم سوخت پاش انژكتوري به جاي كاربراتوري . دليل‏ ‏اين كار تقاضاي خريداران در جوامع گوناگون بود .خريدار خواستار توان بالا مصرف كمتر سوخت گشتاور بهتر ( در دورهاي كم و درترافيك ) و كاركرد بي صداتر و نرم تر موتور است وجوامع با‏ ‏توجه به مسئله محيط زيست و آلودگي هوا خواستار خروج گازهايي با آليندگي كمتر از اگزوز خودروها بودند . سيستمهاي سوخت رساني انژكتوري تقريباً تمامي اين نيازها رابرآورده مي سازد .‏ بر اساس اختلاف در روش تعيين مقدار سوخت‏ تزريقي، سيستم EFI‏ به ‏دو گروه عمده تقسيم مي شود : در نوع‏ ‏اول كه از مدارهاي آنالوگ استفاده مي كند ، حجم پاشش سوخت بر اساس شارژ و دشارژ خازن تعيين مي شود . در نوع دوم كه از ريز رايان استفاده مي كنند ميزان تزريق با توجه به اطلاعات ذخيره شده تعيين مي شود . اساس هر دو مدار يكي است و تنها چند تفاوت در برخي موارد ( دقت و دامنه هاي كنترل ) بين آنها وجود دارد .