تحقیق در مورد نقش شرکتهای کوچک و متوسط درصادرات ایران 6

تحقیق در مورد نقش شرکتهای کوچک و متوسط درصادرات ایران 6
6, ایران, تحقیق, تحقیق در مورد نقش شرکتهای کوچک و متوسط درصادرات ایران 6, دانلود تحقیق در مورد نقش شرکتهای کوچک و متوسط درصادرات ایران 6, درصادرات, شرکتهای, کوچک, متوسط), مورد, نقش, نقش شرکتهای کوچک و متوسط درصادرات ایران 6, و

رفتن به سایت اصلی

تحقیق در مورد نقش شرکتهای کوچک و متوسط درصادرات ایران 6
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 5 صفحه
 قسمتی از متن word (..doc) :  
‏1(SME)‏ نقش ‏شرکتهای کوچک و متوسط در‏صادرات ایران‏ ‏کلمات کلیدی :‏ تجارت الکترونیکی ,تجارت اینترنتی ,تجارت از طریق وب ,شرکتهای کوچک و متوسط ,ایلاوارا ,مبادله داده الکترونیکی‏ (EDI)‏چکیده:‏نقش اینترنت بر اساس تجارت الکترونیکی در یک تجارت متغیر به عنوان هسته تمرکز این گزارش است. تجارت اینترنتی منفعت رقابتی را می تواند برای مقبولیت سریع فراهم کند. ‏هر چند زمان برای چنین سودهایی دارد از بین می رود و فرایند سریع دوباره به تجارت احساس نیاز میشود. ‏مقدمه:‏در عصر حاضر اینترنت نقش مهمی در زندگی بشر ایفا میکند بطوریکه بیشتر عملیاتها امروزه به صورت دستی کاهش یافته و نقش ‏نیروی انسانی کمرنگ تر شده است.اینترنت در تجارت نیز مشاهده می شود و اکثر افراد عملیات های بازرگانی و تجاری خود رابه صورت الکترونیکی و اینترنتی انجام می دهند که سهولت،دقت و سرعت را به دنبال دارد.بسیاری از شرکتها،دولتها،بازرگانان از این تکنولوژی استفاده می کنند که از این دسته شرکتهای کوچک و متوسط نیز در استفاده از این مزیت دور نمانده اند. 1-Small & Medium Enterprise‏2- استاد و عضو هیِئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور، دکترای بازاریابی‏3-دانشجوی کارشناسی مدیریت بازرگانی4-Electronic data interchange‏تکنولوژی ‏–‏ تجارت ‏الکترونیکی