تحقیق در مورد ورزش هاي عضلات باسن و ران

تحقیق در مورد ورزش هاي عضلات باسن و ران
باسن, تحقیق, تحقیق در مورد ورزش هاي عضلات باسن و ران, دانلود تحقیق در مورد ورزش هاي عضلات باسن و ران, ران, عضلات, مورد, هاي, و, ورزش, ورزش هاي عضلات باسن و ران

رفتن به سایت اصلی

تحقیق در مورد ورزش هاي عضلات باسن و ران
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 5 صفحه
 قسمتی از متن word (..doc) :  
‏ورزش هاي عضلات باسن و ران‏راهکار بدست آوردن باسن و ران متناسب تمرکز بر گروههاي عضلاني چهار سر ( ‏جلوي ران ) ، هامسترينگ ( پشت ران )‏‌‏ و گلوئتال ( باسن ) است . ‏تقويت اين عضلات باعث افزايش قدرت شما در انجام تمام کارهائي است که انجام ‏مي دهيد‏ ‏ . مثل بالا رفتن از پله ها ، از روي صندلي بلند شدن ، بلند کردن بچه از ‏روي زمين و پياده روي . * ‏عضلات قسمت فوقاني پا : ‏شامل چهار سر، هامسترينگ ، دورکننده ها ( قسمت خارجي ران ) نزديک کننده ها ( ‏قسمت داخلي ران ) از جمله بزرگترين عضلات بدن بوده و نکته مهم اين است که بايد در ‏تعادل با يکديگر کار کنند . ‏تقويت متعادل اين عضلات براي حفظ عملکرد مطلوب آنها ضروري است در غير ‏اينصور مشکلاتي مانند اختلال راه رفتن ، مشکلات تعادل و اختلال در فعاليت هاي ‏روزمره بوجود مي آيد . ‏عضلات ضعيف ، سفت و نامتعادل نه فقط باعث اختلالاتي مي شوند‏ ‏ بلکه در آينده ‏مشکلات بيشتري نيز ايجاد خواهند کرد . ‏توجه بيش از حد به يک گروه عضلاني منجر به نقصان در ساير گروهها خواهد شد . ‏وقتي يک قسمت از پا بيش از قسمت هاي ديگر تقويت شود مي تواند باعث کشيده ‏شدن لگن و ران و خارج شدن از حالت تقارن طبيعي گشته که اين مسئله منجر به اختلال در ‏ثبات و در نتيجه درد کمر ، ران ، زانو و مچ پا مي شود .