مبانی نظری بازاریابی خدمات

مبانی نظری بازاریابی خدمات
بازاریابی, خدمات, دانلود مبانی نظری بازاریابی خدمات, مبانی, مبانی نظری بازاریابی خدمات, نظری

رفتن به سایت اصلی

مبانی نظری بازاریابی خدمات
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 21 صفحه
 قسمتی از متن word (..doc) :  
‏1‏مبان‏ی‏ نظر‏ی‏ بازار‏ی‏اب‏ی‏ خدمات‏ماهیت و طبقه بندی خدمات ‏خدمت فعالیت ویا منفعتی نامحسوس و لمس نشدنی است که یک طرف به طرف دیگر عرضه می کند و‏ مالکیت چیزی را به دنبال ندارد ‏يا به عبارتي ديگر يك فعاليت تجاري است كه بدون فعاليت فيزيكي توليدي يا صنعتي بوده و محصولي كه به مصرف كننده آن ارئه مي گ‏ردد خدمت است .( دانيل يادين.2001‏)‏ خدمات می تواند بخش کمی از محصول و یا کل محصول را شامل شود که بر این اساس ‏محصولات از لحاظ خدمات‏ به‏ پنج حالت زیر عرضه می گردد :‏کالای کاملا فیزیکی : این نوع محصول کاملا ملموس بوده و هیچ گونه خدمتی را به همراه ندارد مانند نمک‏کالای فیزیکی به همراه خدمت : این دسته از کالاها فروش موفقیت آمیزشان بستگی به میزان خدماتی دارد که به همراه دارند مانند اتومبیل‏محصول مختلط : این دسته از محصولات ‏به صورت کاملا یکسانی هم از از کالای فیزیکی و هم از خدمت تشکیل شده است مانند رستوران‏عمدتا خدمت به همراه اندکی کالای فیزیکی و خدمات اضافی : مانند مسافر خطوط هوایی ‏خدمت محض : محصول ارائه شده اولا فقط خدمت است مانند بیمه‏صابون رایانه رستوران حمل و نقل بیمه‏ ‏کالای محض ‏ ‏خدمت محض