مبانی نظری و پیشینه نقش آژانس ‌هاي خدمات مسافرتي در توسعه توريسم

مبانی نظری و پیشینه نقش آژانس ‌هاي خدمات مسافرتي در توسعه توريسم
آژانس, پیشینه, خدمات, دانلود مبانی نظری و پیشینه نقش آژانس ‌هاي خدمات مسافرتي در توسعه توريسم, مبانی, مبانی نظری و پیشینه نقش آژانس ‌هاي خدمات مسافرتي در توسعه توريسم, مساف, نظری, نقش, هاي, و

رفتن به سایت اصلی

مبانی نظری و پیشینه نقش آژانس ‌هاي خدمات مسافرتي در توسعه توريسم
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..docx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 37 صفحه
 قسمتی از متن word (..docx) :  
7‏2-1- پيشينه تحقيق‏ ‏7‏2-2- گردشگری‏ ‏9‏2-2-1- گردشگری از نظر لغوی‏ ‏9‏2-2-2- واژه توریسم‏ ‏9‏2-3- تعریف و مفاهیم گردشگری‏ ‏10‏2-3-1- گردشگری‏ ‏10‏2-3-2- گردشگری داخلی (یا بومی)‏ ‏11‏2-3-3- گردشگری خارجی(یا بین‏‌‏المللی)‏ ‏11‏2-3-4- گردشگری از بعد جغرافیایی‏ ‏11‏2-3-5- گردشگری از بعد اجتماعی‏ ‏11‏2-4- فواید گردشگری‏ ‏11‏2-4-1- فرهنگی و اجتماعی‏ ‏11‏2-4-2- اقتصادی‏ ‏12‏2-5- گردشگری در جهان‏ ‏12‏2-5-1- آغاز جهانگردی در دوران باستان‏ ‏12‏2-6- گردشگری در جهان‏ ‏13‏2-6-1- آغاز جهانگردی در دوران باستان‏ ‏13‏2-6-2- گردشگری در دوران قرون وسطی‏ ‏14‏2-6-3- گردشگری در دوران رنسانس‏ ‏15‏2-6-4- گردشگری در دوران انقلاب صنعتی و بعد از آن‏ ‏15‏2-6-5- گردشگری در ایران‏ ‏16‏2-6-‏6‏- روند توسعه گردشگری در ایران قبل و بعد از انقلاب‏ ‏16‏2-7- روند شکل‏‌‏گیری گردشگری در گیلان‏ ‏18‏ ‏2-8- رابطه‌ی جغرافیا و فعالیت‌های گردشگری‏ ‏18‏2-9- اشکال عمده توریسم‏ ‏19‏2-10- انواع توریسم‏ ‏19‏2-11- مفهوم توسعه‏ ‏20‏2-12- تئوری قطب رشد‏ ‏20‏2-13- توسعه پایدار‏ ‏21‏2-14-تاريخچه سيستم توزيع محصولات و خدمات گردشگرى‏ ‏22