پاورپوینت درمورد برند يا مارک تجاري

پاورپوینت درمورد برند يا مارک تجاري
ارزش سازي علامت تجاري در فضاي تجارت ايران, پاورپوینت درمورد برند يا مارک تجاري, دامنه محافظت از علامت تجاري, مديريت علامت تجاري, مزاياي ثبت جهاني علامت تجاري, معرفي علامت تجاري, ويژگي هاي يک علامت تجاري خوب

رفتن به سایت اصلی

پاورپوینت درمورد برند يا مارک تجاري
مشخصات فایل
عنوان: پاورپوینت درمورد برند يا مارک تجاري
قالب بندی: پاورپوینت
تعداد اسلاید: 21
محتویات
سرفصل ها:
معرفي علامت تجاري مديريت علامت تجاري ويژگي هاي يک علامت تجاري خوب مزاياي ثبت جهاني علامت تجاري علائمي که قابليت ثبت شدن دارند دامنه محافظت از علامت تجاري ارزش سازي علامت تجاري در فضاي تجارت ايران موافقتنامه و پروتکل مادريد
قسمتی از پاورپوینت
معرفي علامت تجاري :
علامت تجاري يکي از مهم ترين عناصر بازاريابي و موفقيت يک سازمان مي باشد و تصويري است که سازمان يا شرکت شما را با همه ابعادش معرفي مي کند و تصويري از آنچه را که هستيد يا مي خواهيد باشيد را در ذهن بيننده، مشتريان، مصرف کنندگان و … ايجاد مي کند. در واقع علامت تجاري نشانه اي است که شرکت يا سازمان شما را از رقبا متمايز مي کند و همچنين معرف کالاها و خدمات ايجاد شده توسط شرکت شما مي باشد.
در درجه نخست ، علامت تجاري يک تعهد است و مي گويد که شما آن نام را مي شناسيد و به تعهد آن اعتماد داريد. اعتماد گام حياتي اول است که هدف علامت تجاري شتاب دادن به اين گام با وسيله نفوذ قراردادن تعهد ضمني علامت تجاري است.
اغلب علائم تجاري يک نشانه ويژه دارند که به عنوان يک ميانبر براي به يادآوري تعهد علامت تجاري عمل مي کند. اين نشانه از رنگ، شکل، حروف و تصاوير براي خلق يک تصوير متمايز استفاده مي کند که هم براي جلب چشم ما و هم براي هدايت نظر ما در مسيري که مي خواهد طراحي شده است. علامت تجاري ممکن است با آهنگ، شعار و عبارات گيرا همراه باشد.تمامي قسمت هاي تصـوير علامت تجاري به عنوان يک محرک رواني يا محرکي که موجب پيوستگي تمامي نظرات ديگر در مورد علامت تجاري است، عمل مي کند.
اگر در جزئـيات دقيق شويد مي بينيد که هر پيزي يک علامت تجاري است، چرا که درک مان از دنيا را به وسيله خلق ارتباط درباره چيزهاي مختلف مي سازيم. براي مثال يک درخت، تعهدي ضمني از زيبايي و سايه را دارد. حتي کلمات نيز علامت تجاري هستند.به عنوان مثال زماني که مي گوييم “سرعت”، در ذهنتان تصويري از يک ماشين سريع و… تداعي مي شود. افراد هم علامت تجاري هستند.
وقتي که مردم شـما را مي بينند يا نام شما را مي شنوند ، تصـويري از شما را دارند به خاطـر مي آورند (چيزي که شمـا مي توانيدفعالانه مديريت کنيد يا اجازه دهيد که اتفاق بيفتد).
در يک شرکت جايي که افراد قابل رويت براي مشتريان هستند، مثل يک شرکت خدمات تجاري، افراد آن شرکت قسمت بزرگي از علامت تجاري آن شرکت هستند.
مديريت علامت تجاري:
مديـريت علامت تجاري کاربرد تکنيک هاي بازاريابي براي يک محصول ويژه ، خطوط توليد يا علامت تجاري مي باشد و افزايش ارزش قابل درک محـصولات براي مشـتريان را مي طلبد. بازاريابان يک علامت تجاري را به عنوان يک تعهد ضمني مي بينند که بايد سطحي از کيـفيت را که مردم از يک عـلامت تـجاري انتظار دارند که در خريدهاي حـال و آيـنده آنان در مقابل محصولات مشابه تامين نمايد. ارزش يک علامت تجاري با ميزان سودي که براي توليدکننده ايجاد مي کند، سنجيده مي شود.مديريت علامت تجاري با فهم معني دقيق علامت تجاري آغاز مي شود و شروع آن با رهبران شرکت ها، کساني که علامت تجاريرا تعريف و مديريت آن را کنترل مي کنند، مي باشد. مـديريت علامت تجاري در معناي کامل ، شروع و به پايان رسانيدن مديريتکل شرکت از طريق علامت تجاري مي باشد.
و . . .